Zmluvné podmienky, školské zájazdy
Všeobecné zmluvné, záručné, stornovacie podmienky účasti na zájazdoch A. T. team, s.r.o.
1. Zmluvný vzťah
Všeobecné zmluvné podmienky účasti na zájazdoch sú neoddeliteľnou súčasťou „Zmluvy o zájazde“ (ďalej len „zmluvy“). Zmluvný vzťah medzi A.T. team, s.r.o a objednávateľom vzniká na základe podpísanej objednávky na školu v prírode, výlet alebo zájazd, ktorú následne potvrdí aj partnerská, zmluvná cestovná agentúra.
2. Účasť na zájazde
Účasť zákazníka na zájazde je podmienená zaplatením plnej ceny zájazdu pred odchodom. Objednávateľ je povinný včas spresniť počet účastníkov podujatia a odovzdať zoznam účastníkov zájazdu. V lehote do 5 dní pred odchodom na zájazd objednávateľ má právo oznámiť zmenu osôb, za predpokladu, že poskytovanie objednaných služieb zostane nezmenené.
Povinnosťou objednávateľa je vyžiadať od rodičov vyhlásenie o bezinfekčnosti (nie staršie ako 1 deň) a potvrdenie o zdravotnej spôsobilosti dieťaťa, ktorú vydá rodičovi lekár všeobecnej zdravotnej starostlivosti pre deti a dorast, zabezpečiť kvalifikovaného zdravotníka, taktiež vybavenú lekárničku.
3. Platobné podmienky
Pri uzatvorení „Zmluvy“ objednávateľ uhradí 50 % z ceny zájazdu. Úhradu možno realizovať v hotovosti, poštovou poukážkou a bankovým prevodom. Doplatok sumy zájazdu treba uhradiť 40 dní pred nástupom na zájazd. Ak sa zákazník prihlási na zájazd v dobe kratšej ako 40 dní, musí byť celá suma zájazdu uhradená. Woucher (ubytovací preukaz) zákazník obdrží až po uhradení celej sumy zájazdu, pokyny na cestu najneskôr 7 dní pred začatím zájazdu.
4. Cenové podmienky
Cena zájazdu obsahuje služby, ktoré sú uvedené v cenníku jednotlivých zájazdov. Ceny sú zmluvnými cenami medzi organizátorom zájazdu a objednávateľom. Pokiaľ v dobe podania prihlášky a realizovania zájazdu dôjde k podstatným zmenám, ktoré majú za následok zvýšenie cien, partnerská CA má právo na zvýšenie cien do 21. dňa pred začiatkom zájazdu. Partnerská CA je povinná o zmenách písomne informovať zákazníka. Objednávateľ svoje rozhodnutie do 7 dní oznámi písomne, ak to neurobí, je povinný zaplatiť vyššiu sumu, ktorá je uvedená v novej „Zmluve“.
5. Zmena dojednaných služieb
Ak z organizačných dôvodov resp. iných príčin nie je možné uskutočniť zájazd, výlet, školu v prírode, v pôvodnom termíne resp. v objednanom zariadení, partnerská cestovná agentúra je povinná zabezpečiť náhradný termín resp. náhradné zariadenie. Zmeny sa môžu uskutočniť iba na základe písomného súhlasu objednávateľa.
Zákazník má právo od zmluvy odstúpiť bez zaplatenia zmluvných pokút pri zrušení zájazdu zo strany zmluvnej CA pri závažnej zmene ubytovania. Za závažnú zmenu sa nepovažuje zmena hotela, apartmánu za rovnakej alebo vyššej kvality. Zmluvná CA má právo odstúpiť od realizácie zájazdu vo výnimočných prípadoch, napr. pri karanténe, živelných pohromách, zavinením tretej strany, ktorá nemá vzťah k zabezpečovaniu dohodnutých služieb. Pri zrušení zájazdu je CA povinná vrátiť zákazníkovi zloženú zálohu v plnej výške. Pri závažných zmenách programu je CA povinná vyžiadať súhlas zákazníka. CA nezodpovedá za prípadné meškanie dopravných prostriedkov z dôvodov zhoršenia prejazdnosti ciest, z dôvodu nepriaznivého počasia, z technických príčin, z dôvodu nepredvídateľných okolností (záplavy, zosuvy pôdy).
6.Storno podmienky
Pred započatím zájazdu zákazník má právo kedykoľvek odstúpiť od zmluvy písomným oznámením.
Pri odstúpení platia nasledovné storno poplatky:
Do 50 dní - 20 €/osoba
50 – 40 dní - 30%
40 – 30 dní - 50%
30 – 20 dní - 75%
20 – 10 dní - 90%
menej ako 10 dní -100%
7. Reklamácie
Pri porušení a nedodržaní objednaných služieb zo strany organizátora počas trvania zájazdu, zákazník má právo na reklamáciu. Reklamácia musí byť uplatnená bezodkladne po vzniku udalostí na mieste zájazdu. Ak ide o nedostatok, ktorý nie je možné odstrániť priamo na mieste, je nevyhnutné so zástupcom hotela, spísať zápis o reklamácii, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou sťažnosti. Je nutné doručiť písomné reklamácie, a to do 2 rokov po ukončení zájazdu. Partnerská CA v lehote 30 dní je povinná sťažnosť prešetriť a výsledok oznámiť zákazníkovi.
Za kvalitu a rozsah ubytovacích a stravovacích služieb zodpovedá rekreačné zariadenie, prípadné reklamácie treba riešiť počas pobytu, aby nedostatky boli ihneď odstránené. Pokiaľ zákazník nevyužije zabezpečené služby, nevzniká mu nárok na náhradu ani zľavu z ceny týchto služieb.
8. Súhlas objednávateľa so spracovaním osobných údajov
A.T. team, s.r.o. sa zaväzuje spracúvať osobné údaje v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. 4. 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ďalej len „Nariadenie GDPR“, ktoré sú účinné od 25. 5. 2018. Spracúvanie osobných údajov dotknutej osoby, objednávateľa zájazdu a ich poskytnutie je dobrovoľné a zároveň nevyhnutné na uzatvorenie „Zmluvy o zájazde“. A.T. team, s.r.o. údaje považuje za dôverné, chránené a zaväzuje sa o získaných osobných údajoch dotknutej osoby zachovávať mlčanlivosť.
9. Cestovné poistenie
V cene zájazdov nie je zahrnuté komplexné cestovné poistenie.
10. Záverečné ustanovenia
CA nezodpovedá za škody spôsobené účastníkom zájazdu. Ak dieťa poškodí majetok ubytovacieho zariadenia, dopravný prostriedok, škodu je povinný uhradiť zákonný zástupca. Ak objednávateľ nedodržaním zmluvných podmienok zmluvnej cestovnej agentúre spôsobí škodu, objednávateľ je povinný škodu uhradiť.
Zákazník, objednávateľ podpísaním „Zmluvy“ potvrdzuje, že sa oboznámil so všeobecnými, záručnými a stornovacími podmienkami zmluvnej CA, súhlasí s nimi, porozumel im a v plnom rozsahu ich prijíma.
Mgr.Jolana Ďurďovičová